onsdag 15 augusti 2012

En blondins bekännelser!

Har på sista tiden (sen jag färgade håret?!) haft väldigt många "blonde-moments". Det har till stor del handlat om småsaker som att jag undrar var jag har lagt telefonen, trots att jag går med den i handen eller var glasögonen är trots att de sitter på näsan.

Men, det värsta var nog i måndags när jag sitter i bilen på väg från stugan och mot stan. Ska svänga in på parkeringen vid S-market när jag utbrister åt mammi som åker med "Nej, nu glömde jag nog bilnyckeln på stugan!". Förstod inte alls varför mamma tittade snett på mig, tills jag parkerade och vred av motorn med... BILNYCKELN. Den hade ju självklart suttit i tändningslåset hela resan, hur skulle bilen annars rullat?

4 kommentarer:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!