torsdag 7 juni 2012

Ett litet sammanfattande inlägg om helgen.


Satt och väntade på mina gäster som skulle anlända senare på kvällen/natten. Fördrev tiden med att titta på Let's Dance, vika tvätt och försöka städa upp i lägenheten så gott det gick. Vid 3-tiden var de framme och vi somnade nog ganska hastigt efter det.


Efter att ha shoppat lite i Kalmar så drog vi iväg med siktet inställt på Jönköping och ett besök hos Jens! Här skulle det då vara en hoppbild i den pyttelilla parken på högskoleområdet, men min telefon var lite för långsam.


På vägen hem från Jönköping så pausade vi i Nyköpingsbro och köpte glass. Gottigott!


Ombordstigna på M/S Eckerö. Satt och väntade på att bli insläppta i restaurangen, och såg då denna fina regnbåge!

Efterrätten måste självklart fotograferas, och denna var riktigt god. Mjölkchokladpannacotta med färska bär! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!