söndag 10 juni 2012

En funderandes filosofier.

Peppad_tjej_88

I torsdags kom äntligen mailet jag väntat på i flera veckor, så nu känns det betydligt bättre i hjärtat än innan. Stressen släppte och jag slipper gå runt med en klump i magen för vad som komma skall. Ska smälta det lite själv, och sen kan jag kanske yttra mig om vad det är som gjort mig så klurig de senaste månaderna.

Annars då? Har njutit av en ledig vecka hemma på ön, och på måndag drar jobbet igång igen och det känns faktiskt riktigt bra. Visst, det är fruktansvärt skönt att bara vara ledig och hasa runt i pyjamas/mjukisar på dagarna ett tag, men jag blir så väldigt rastlös i längden så att börja jobba igen blir nog finemang! Dessutom behöver jag ju bli rik, för hösten är full av planer och annat skoj! (;

Nu ska jag ta och hoppa lite på mitt hjärta som fortfarande ligger och snarkar så sött, och se om man kan hitta på nått spännande den sista sommarlovsdagen. Puss ♥

6 kommentarer:

  1. ja, jag är fortfarande nyfiken, som du kanske förstår? ;)

    SvaraRadera
  2. hanna: Ja, jag förstod nästan det ;) hihi. Vi sku borda ses nån dag tycker jaaag, nu när jag äntligen kommit i fas med jobba-äta-sova ^^

    SvaraRadera
  3. Sofia: Tack så mycket :)

    SvaraRadera
  4. ja, det borde vi! Fast nu måste ju jag komma igång med mina rutiner ;D

    SvaraRadera
  5. hanna: Ja, det var ju det också ;)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!