måndag 7 maj 2012

Så kortfattat!


Det har ju varit rätt tyst här sen i lördag, och det beror på att jag verkligen inte har nått att säga. Bloggtorka deluxe! Därför blir det uppdaterat på instagram, för där behöver jag inte skriva så lång text. Så vad har jag då gjort i helgen, om man tyder bilderna?

- Jag har suttit på balkongen och målat naglarna
- Jag har njutit av det varma och härliga vädret
- Jag har varit förvirrad och firat fredagsmys med te på torsdagen framför Lets Dance
- Jag har ätit ordentlig frukost på en ledig fredagmorgon.
- Vi har ätit glass och jordgubbar.
- Jag har njutut lite mer av vädret ute.
- Dansade lite Zumba hemma.
- Tittade på HP och fikade med saft och bulle.

Är helt nöjd med helgen faktiskt! ♥

1 kommentar:

  1. SV. :)) åh den är så god. Nom nom nom. Burken på bilden är den från USA :) den från sverige är väldigt ful :P haha kommer säkert få skit ifrån cola för att jag snackar så mycket skit om den :P
    Men jag förstår inte hur man kan påstå att man gjort kundundersökningar om vad de ska ta in för smak och inte stå för att de inte sagt vilket recept dom ska gå efter till dom de frågat?!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!