torsdag 31 maj 2012

I like it! ♥

Kvällsvädret 310512

Nu har jag uppdaterat sådär galet mycket igen, det är otroligt hur många inlägg jag egentligen kan spruta ur mig bara sådär! Eller, egentligen så har jag varit sjukligt dålig på att blogga men huvudet har nog varit någon annanstans de senaste veckorna men den meningen har ni ju läst ett antal gånger förut. Men nu kanske det ska bli lite ordning på torpet igen, för nu har jag S O M M A R L O V!

I onsdags morse lämnade jag in den sista hemtentan, så den borde komma med posten kring den 22 juni, så får vi se om den är godkänd eller inte. Får hoppas att den är godkänd förstås, men helt ärligt så tror jag att det blir komplettering. Men blir det så, så har jag i alla fall möjlighet att skriva den bättre än jag gjorde nu. Idag hade vi sista skoldagen, och vilken monsterskoldag det var sen. 9.30-17.30, och jag kan ju lugnt säga att det känns i kroppen. Först var vi till Måsskit och pysslade lite, och sen till dramahuset och hade redovisning. Sen bjöd lärarna på fika, och det var så gott med jordgubbar och muffins! Känns galet att tänka på att jag bara har en termin kvar nu, innan jag får min examen.

Nu ska jag ta och dansa lite glädjedans, för i morgon får jag besök! ♥

4 kommentarer:

  1. håller tummarna för godkänd hemtenta :D

    SvaraRadera
  2. hanna: Ja, det hoppas jag också på, men vi får väl see vad lärarna har tyckt :)

    SvaraRadera
  3. Jeanette: Ja, verkligen! Ska bli så skönt med lite sommarlov från skolan! :)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!