söndag 27 maj 2012

Ett litet inlägg om mitt ♥


Har lyckats med bedriften att ÄNTLIGEN tömma kameran, så därför kommer det en liten drös inlägg idag. På bilden är mitt söta ♥ när vi var ute på promenad för en vecka sen. Borde ha tagit fler bilder under promenaden, men vi var fullt upptagna med att försöka hitta hem igen. Inte lätt när man utforskar nya platser inte, tur att det finns gps i telefonen. Nu menar jag inte att vi behövde gps för att hitta tillbaka, men eftersom jag ändå hade sports tracker igång, så kunde man ju kika lite var man var någonstans. HÄR kan ni se våran lilla 7 km promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!