tisdag 17 april 2012

Vad kan detta vara?

En stor låda med en vikt på nästan 6 kilo fanns att hämta ut på posten tidigare idag. Min egenbeställda födelsedagspresent hade anlänt. Trodde inte att den skulle komma förrän i slutet av veckan, men där trodde jag fel! Roligt att de var snabbare än väntat för en gångs skull!

Utrustade mig med ett litet vapen, och påbörjade inbrottsförsöket i lådan. Tejpen är inte att leka med ska jag säga er!

Fick tillslut upp lådjä**ln, och fick syn på min nya lilla leksak!

Ska bli så roligt att börja testa alla möjligheter som finns med denna balance board. Har testat lite redan idag, och tusan vad roligt det är! Tack Mamma och Pappa för födelsedagspengarna! ♥

När brevbäraren kom så fick jag ännu en födelsedagspresent, denna var från Faster. Tack för presentkortet! ♥

2 kommentarer:

  1. alltså, gudars vad jag känner mig omodern, men vad ska man göra med den där? Alltså, hur funkar det där och ... hur gör man? :D

    SvaraRadera
  2. hanna: Man kopplar den till Wiit (inte för att jag tycker man kan säga kopplar när det handlar om sladdlösa prylar) sen kan man köra yoga, styrketräning, aerobics och lite andra sporter/lekar/träningsprogram på den, så halva eftermiddagen har jag stått och rockat rockring!! ;D

    Finns även andra spel utöver Wii Fit den kan användas till, typ snowboard och skateboardspel :P Den känner alltså av vikten och viktförändringar när man står på den. Svårt att förklara, men roligt är det :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!