torsdag 26 april 2012

I brist på annat?


I brist på andra bilder, så fick det bli en liten bild på gårdagens efterrätt. Har man ätit soppa till middag så hör det ju till att man äter plättar till efterrätt. Right?

Känner mig som en överkörd grävling, men huvudet fullt av havregrynsgröt. Tack kära hemtenta för det, fördelen är väl att jag kommer sova oerhört gott ikväll. Har i alla fall suttit och skrivit på den jäkla tentan sen kl 8 i morse när de lade ut frågorna på Moodle, och nu börjar jag känna mig tom på ord och då har jag ändå två frågor kvar att svara på. Två frågor = två a4 sidor, så jag börjar se slutet nu. Ska verkligen försöka bli färdig idag, så att jag bara har att korrekturläsa den imorrn. Sen tar jag helg efter det, och har helg till på onsdag då sista delkursen för terminen börjar! Nu blir det en liten luftpaus och sen fortsätta skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!