fredag 2 mars 2012

Mitt stockholmsinköp ♥

Eftersom det inte strömmade in gissningar direkt (trots att inlägget har läst av 45 personer), så avslöjar jag nu svaret:

Jag har alltså köpt ett par vita converse, var tvungen att passa på när prislappen passade min tunna studentplånbok lite bättre. De var alltså sänkta från 1000 kr till 500 kr och det tycker jag är helt okej! Det är alltså ett par converse i vitt läder, och jag är en smula kär faktiskt ♥

Sen vet jag att jag länge sagt att ett par converse inte passar mig, men det kan bero på att jag alltid blivit tilldelad fel storlek och på grund av det fått pippi långstrump-fötter i dem! Men nu har jag äntligen fått mina 6½or! ♥
Jag ursäktar även mina gråvita ben!

14 kommentarer:

  1. uuuuh, jag ska också köpa ett par converse till sommaren (nu när mina cheap monday till största delen fallit sönder...)! Nice :D

    SvaraRadera
  2. hanna: Har inte dina cheap monday varit lite småtrasiga sen mitten av MK, eller tänker jag på fel skor nu? Men det kan ju vara ett bra inköp :D

    SvaraRadera
  3. hahaha, småtrasiga ja - men tyget lossar ju snart från gummisulan som det är nu. Dock känner jag ju kärlek för dem och kommer nog ha svårt att byta ut dem, jag har ju ändå haft dem sen 2005! ;D

    SvaraRadera
  4. hanna: Ja, de får ju ett visst sentimentalt värde efter ett tag ;D

    SvaraRadera
  5. Men gud vad snygga! Först trodde jag att det var i vitt tyg och tänkt att det vore hemskt opraktiskt men är de i läder så är de ju bara helt underbara!

    SvaraRadera
  6. Karro: Ja, det är betydligt mer praktiskt när det är läder, de går liksom att torka smuts av på ett annat sätt då. De i tyg skulle jag nog bara hålla rena nån dag! ;)

    SvaraRadera
  7. Åhhh vad fina! Har länge velat ha såna :)

    SvaraRadera
  8. Linnea: Ja, jag passade på nu när det var rea på dem på intersport, har också suktat efter såna länge :D

    SvaraRadera
  9. Lotta: Tack så mycket :D

    SvaraRadera
  10. Superfina! Hade gärna köpt converse men tycker de är för dyra och tyvärr lite dryga att ta på.
    Har hittat en ljusgul converse-variant på Din sko med dragkedja på sidan för 199 kr. Dom kommer jag köpa :)

    SvaraRadera
  11. Janni: Ja, de är verkligen onödigt dyra (nu var ju dessa rejält sänkta i pris som tur var), och det är inte skor jag kommer att ha på mig när jag vet att de måste tas av och på mycket :) Men de är så fina :)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!