torsdag 8 mars 2012

Kvinnornas dag.


Har varit en underlig dag idag. Den började inte så bra, men den blev bättre på eftermiddagen i alla fall. Vi var iväg till Hansa City för att Simon skulle ha nå grejer från Media Markt, och jag stod och dreglade över en hyfsat billig liten skönhet på en hylla. Typiskt att man inte var rikare än man är. Efter sommaren kanske det blir aktuellt.

Sen promenerade vi över de tre enorma parkeringarna som skiljer MediaMarkt från Ikea, och passade på att äta lite lunch på ikeas restaurang. Simon som är världens bästa bjöd mig på lunchen för att fira att det är "min dag" idag, ihi! Ja, eller min dag kanske det inte är, men alla skäl att fira ska tas tillvara på! Sen köptes det lite småprylar på samma stora blågula butik.

Nu börjar det bli tvdags, och vi får se om det tar en vecka igen innan jag skriver nått här!

2 kommentarer:

  1. ALLA DAGAR ÄR KVINNODAGAR!!!! Så det så!
    Vad du skriver i gåtor idag, förresten. Jag förstår ingenting, har du haft en dålig natt eller varför var dagen underlig? :(
    Och - var det en kamera du kikade på? Om svaret är ja, vad är det för en du är sugen på?

    och nej, jag tycker verkligen inte du bara ska skriva en gång i veckan, du måste ju tänka på mig! Jag behöver ju ha något nytt att läsa ju! ;D

    SvaraRadera
  2. hanna: Ja, det är de. Men just idag står det i kalendern och då har man alltså nått att fira = då får man äta lunch ute ;)

    Nå, jag har varit på lite smått underligt humör sen igår, därav gåtorna för jag vet inte hur jag ska sätta ord på det riktigt.

    Och ja, det var en kamera jag kikade på. De hade erbjudande på en EOS 550D + EF-S 18-55 IS II för 5390kr. Jag vet inte om jag är så sugen på den då jag hellre skulle ha en Nikon, men det var ju faktiskt nästan äckligt billigt! ;)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!