onsdag 29 februari 2012

Vad har hänt sen sist?

Sen sist jag bloggade så har det hänt några roliga saker! Dagarna har verkligen rusat iväg när jag har varit hemma på Åland.

Lördag:

Spelkväll tillsammans med Hanna och Mimi hemma hos Hanna! Jag lyckades med konsten att vinna spelet, kan inte minnas när jag sist vann i ett spel! Haha.

Söndag:

Tog en långpromenad tillsammans med de tidigare nämnda damerna. Efter promenaden parkerade vi oss vid Hannas köksbord och pratade strunt och åt massa nostalgiska godisar. De lurviga herrarna gjorde oss sällskap.


Sen har jag pluggat i stort sett alla kvällar och alla lediga stunder, så en klapp på axeln till mig! *klapp,klapp*

2 kommentarer:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!