lördag 25 februari 2012

Nya skor och lite uppdateringar.

Var med mamma en sväng på stan idag och skulle egentligen bara kolla lite. Men det råkade sig så att jag kom hem med ett par skor, som faktiskt har en klackhöjd jag kan gå i riktigt bra.

Är, som kanske de flesta som har facebook förstått, på Åland ett litet tag, och det är så skönt att vara hemma. Känner mig piggare och gladare än på länge, och det är så skönt att få fylla på med ny energi tillsammans med vänner och familj. Dock saknar jag Simon en smula, men jag vet att jag får träffa honom om ett tag igen ♥

Torsdagen var resedagen, och när jag väl satt på Rosella så önskade jag att tiden skulle gå fortare och att de skulle gasa på lite så att jag fick komma hem och sova. Igår var jag ut till Jonna och åt middag och umgicks med henne och Amira. Riktigt mysig kväll, måste verkligen göras om. Och dagen idag har jag ju nästan redan skrivit om till stor del. Nu ska jag återgå till lite pluggande!

3 kommentarer:

  1. fina skor!

    och ikväll ska du till miiiig :D

    SvaraRadera
  2. hanna: Ja-aa, men det kan jag ju inte skriva redan för då har jag inte nått att blogga om imorrn! :P

    SvaraRadera
  3. hahaha, så kan man ju också göra ;D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!