fredag 3 februari 2012

Delar av vecka 5


Färgade håret hemma för första gången på nästan 3 år. Hade tröttnat på att vara i princip gråhårig, så lite ny färg var trevligt.


Väntade på att bussen skulle komma med Simon, så att bi kunde åka vidare till Hansa City.


På Hansa investerade jag i en plattång. Inte för att det behövs i mitt spikraka hår, men jag hade tänkt ha den att locka med.


Ett försök att fånga hårfärgen på bild, lite (eller ganska mycket) rödare än det jag färgade hos frisören. Får se hur länge det håller bara, då det bara är en 20 tvättars toning.


Idag har jag spelat Wordfeud större delen av dagen, det är lätt att fastna.

2 kommentarer:

  1. färgen såg ju fin ut! Och plattångslockar är de bästa lockarna (... eller, jag har liksom inte lärt mig använda locktång än...) :D

    SvaraRadera
  2. hanna: Ja, färgen är trevligare nu än innan. Den andra innehöll ju inga röda toner alls nästan, så den blev faktiskt lite tråkig, den här känns gladare :) Ja, plattångade lockar är fiina, och inte alls svåra att göra. Dock är mitt hår lite kort ännu :(

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!