tisdag 10 januari 2012

Hur IQ-befriad är du?

Gör en liten lista om iq-befriade saker, mest bara för att jag har sån huvudvärk och känner mig rätt iq-befriad efter dagens intensiva pluggande.

Har du...?
( ) ...låst in dina moppednycklar i mopeden?
(x) ...sprayat hårspray i ögat?
(x) ...trasslat in ditt hår i hårborsten?
(x) ...gått in i en lyktstolpe?
(x) ...fått tuggummi i håret?
( ) ...fastnat med tungan i ett räcke på vintern?
( ) ...slagit sönder ett glas när du ska hålla tal?
(x) ...missat blomkrukan när du skulle vattna blommorna?
( ) ...trampat barfota på en igelkott
(x) ...tagit på vänsterskon på högerfoten och tvärt om?
(x) ...slagit dig på fingret med en hammare?
( ) ...råkat trycka på stängav-knappen på datorn?
( ) ...snubblat på en fotboll?
( ) ...gett kattmat till din hund?
(x) ...kallat en lärare för mamma eller pappa?
( ) ...stoppat in en cigarett på fel håll i munnen?
( ) ...fått IG på fler än fem prov i rad?
( ) ...sprungit på ett litet barn?
(x) ...gått i en vattenpöl med ett hål i skosulan?
(x) ...tryckt in din nyckel i fel skåp i skolan och försökt att öppna?

Multiplicera nu ditt resultat med 5

10 gånger 5 = 50%

00-25% Du är rena geniet
25-50% Du kan ju vara smartare.. 
50-75% Du kanske borde gå ett extra år i skolan ?
75-100% Sök hjälp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!