onsdag 11 januari 2012

En liten utmaning.

Jag blev utmanad av Maria, så jag får väl fördriva ett par minuter med att svara på frågorna då.

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? 
Jag var 13 år då. Under visst räknande här hemma så kom vi fram till att jag gick 7an och var nog som vilken missförstådd tonåring som helst. Hade inte riktigt hittat min plats i tillvaron. Annat blev det ca ett halvår senare när jag började 8an och Elin bytte klass ♥

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN? 
Hade lite småpanik över att Estet slutade och att vi skulle behöva läsa AU2.

3) FEM SNACKS DU GILLAR?'
Choklad
Yoghurtmandlar
Pringles-chips
Smågodis
Kladdkaka (kanske inget snacks, men ändå)

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Alice Cooper - Poison
Westlife - Against all odds
Backstreet Boys - Drowning
Backstreet Boys - Show me the meaning of being lonely
Backstreet Boys - Everybody (Backstreet's Back
Ptja, märks det vad jag lyssnade på när jag var liiten?

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?
Jag skulle resa, och bjuda med både familj och vänner på resan.

6) FEM DÅLIGA VANOR?
Äter lite onödigt mycket godis
Fruktansvärt envis
En aning lat
Långsint
Kort stubin

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
Baka kakor/bullar/cupcakes
Laga mat
Fotografera
Sy korsstygn
Umgås med vänner

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?
Manchesterbyxor
Blusar med alltför mycket volanger och annat
Haremsbyxor
Jeffrey Campbells Litas.
Skinnbyxor

9) FEM FAVORITLEKSAKER?
Telefonen
Datorn
Hushållsassistenten
Kameran
Wii:t

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Hanna, Linnea, Jonna. Sen får fler göra den om de vill!

8 kommentarer:

  1. Fast Against all odds e ju egentligen inte Westlifes låt... men visst hade jag räknat den (för den kan jag med lixom det flesta av Westlifes "tidiga" låtar) så hade jag skrivit det samma...

    SvaraRadera
  2. Maria: Nej, jag vet :p Men deras version är den jag helst lyssnar på, så därför skrev jag den ;)

    SvaraRadera
  3. Så jag gjorde dig mindre förvirrad ^^ Eller så kanske vi var förvirrade tillsammans ;) <3

    SvaraRadera
  4. elin: Det är väl en tolkningsfråga kanske ;) haha. Vi var nog kanske vilsna tillsammans till en början :p ♥

    SvaraRadera
  5. hanna: Hihi, jag såg det :D

    SvaraRadera
  6. Jonna: Ja-aa, jag vet :D ♥

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!