hanna: Jag hade egentligen en helt annan ide först, men då Simon inte var hemma igår kväll så gick inte den att genomföra :( Därför blev dagens tema så svårt för mig, när jag var tvungen att tänka om helt :p
Ja, nog kan jag väl länka henne, tyckte det var roligt att det fanns i alla fall ett inlägg där alla deltagare fanns med ;)
- jag svarar på kommentarer här i min blogg. - jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras. - tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!
hahahaha, kul för dig att du har modeller som är villiga att ställa upp då! ;D
SvaraRaderaFint! :D
("min" Åsa är också med, om du känner för att länka henne (: )
hanna: Jag hade egentligen en helt annan ide först, men då Simon inte var hemma igår kväll så gick inte den att genomföra :( Därför blev dagens tema så svårt för mig, när jag var tvungen att tänka om helt :p
SvaraRaderaJa, nog kan jag väl länka henne, tyckte det var roligt att det fanns i alla fall ett inlägg där alla deltagare fanns med ;)
SV. Tack detsamma :))
SvaraRadera:-) Tama husdjur.
SvaraRaderaÅsa: Ja, de är snälla och ställer upp på foton ;)
SvaraRadera