söndag 4 december 2011

4 december: på linjen.


Om ni är intresserade av de andra som deltar i julkalendern kan ni se dem här: Hanna , Åsa & Åsa!

5 kommentarer:

  1. hahahaha, kul för dig att du har modeller som är villiga att ställa upp då! ;D
    Fint! :D

    ("min" Åsa är också med, om du känner för att länka henne (: )

    SvaraRadera
  2. hanna: Jag hade egentligen en helt annan ide först, men då Simon inte var hemma igår kväll så gick inte den att genomföra :( Därför blev dagens tema så svårt för mig, när jag var tvungen att tänka om helt :p

    Ja, nog kan jag väl länka henne, tyckte det var roligt att det fanns i alla fall ett inlägg där alla deltagare fanns med ;)

    SvaraRadera
  3. Åsa: Ja, de är snälla och ställer upp på foton ;)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!