onsdag 14 december 2011

14december: öppna din hand.

3 kommentarer:

  1. ohno, släpp råttan! :O ;D
    Gulligt! :D

    SvaraRadera
  2. hanna: Ja, den ser verkligen lidande ut! ;)

    SvaraRadera
  3. SV. :) tack hihi. Sånna bilder var nog populärare förr också :) man ser dom inte så jätteofta längre. De kommer ju och går som allt annat :)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!