ohno, släpp råttan! :O ;DGulligt! :D
hanna: Ja, den ser verkligen lidande ut! ;)
SV. :) tack hihi. Sånna bilder var nog populärare förr också :) man ser dom inte så jätteofta längre. De kommer ju och går som allt annat :)
- jag svarar på kommentarer här i min blogg.- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!
ohno, släpp råttan! :O ;D
SvaraRaderaGulligt! :D
hanna: Ja, den ser verkligen lidande ut! ;)
SvaraRaderaSV. :) tack hihi. Sånna bilder var nog populärare förr också :) man ser dom inte så jätteofta längre. De kommer ju och går som allt annat :)
SvaraRadera