söndag 20 november 2011

Nytt till vintern.

Har varit till Hansa City med Simon idag och pallrat runt lite. Var till IKEA där vi hittade två bekanta namn på en hylla, dock var det ena inte riktigt rättstavat i mina ögon. Sen passade vi på att äta köttbullar till lunch när vi ändå var där.

Orsaken till att vi åkte till Hansa från första början var att jag skulle leta efter ett par varma vinterstövlat, och jag hittade tillslut de som syns på bilden nedan. Så sköna stövlar, så nu hoppas jag slippa frysa om fötterna i vinter! Ratade faktiskt dessa när jag först såg dem på hemsidan, men när jag hittade dem i butik så var de mycket snyggare.

4 kommentarer:

  1. Hahahha, min bror och jag ;P

    SvaraRadera
  2. mimi: Japp! Det var simon som provsatt en soffa och sen pekade på hyllan och frågade om jag såg nått roligt! ;)

    SvaraRadera
  3. Stövlarna ser riktigt varma o sköna ut! Fina :)

    SvaraRadera
  4. Ida: De är verkligen så tusans sköna! Varma kan jag inte svara på, då de inte gjort utomhuspremiär ännu :p

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!