fredag 18 november 2011

Lite funderingar från dagen.


Det är fredag, den näst sista i november. Denna novemberdag har varit grå och kall, och inte sådär jättetrevlig att vara ute i. Men vem är jag att klaga, jag har ju faktiskt varit ledig. Har spenderat en stor del av dagen med Älsklingen i stan.

Först var vi på bio och tittade på Tintin, vilket var en rätt spännande upplevelse och då syftar jag inte på filmen. Jag hade inte några förväntningar alls på filmen, då jag aldrig riktigt gillat Tintin, men den var faktiskt riktigt bra. Riktigt snygga 3D effekter och bra handling. Det spännande var däremot att jag och Simon var helt ensamma i hela biosalongen. Kändes lite underligt att sitta i en tom biosalong, som visserligen är en av de mindre salongerna, och kunna diskutera filmen lite under tiden utan att känna att man stör någon annan.

Sen var vi och åt middag på O'learys, och jag är fortfarande helt proppmätt efter deras goda After Work Buffe. Och nu har det varit myskväll framför Idol. Det har alltså varit en ganska vanlig novemberfredag.

4 kommentarer:

  1. HUR KAN MAN INTE GILLAR TINTIN?!?!?!!?!?!?!?!?!? Det här är lite som när Mimi sa att hon inte gillar Mumin och jag bara "HUR KAN MAN INTE GILLA MUMIN?!?!?!?!?!!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!"

    (;

    SvaraRadera
  2. hanna: Pta, det frågan kan jag faktiskt inte svara på. Vet bara att Tintin aldrig riktigt tilltalat mig :p

    SvaraRadera
  3. Hade oxå NOLL förväntningar på filmen, men den var riktigt, riktigt bra faktiskt! :)

    SvaraRadera
  4. Zarah-Lou: Ja, det tycker jag med! :)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!