torsdag 10 november 2011

Mörker!

Hemma igen efter att ha varit i skolan på begreppsseminarium (vilket konstigt ord det blev!). Blev en kort sväng till Konsum på vägen från bussen, och nu är jag hemma och det har hunnit bli kolsvart ute. Trist att dagarna är så korta nu!

Älsklingen är tur och retur till Uppsala över dagen, så jag får roa mig med att laga middag i min ensamhet. Tur att han kommer hem igen ikväll, för sova ensam i lägenheten är ju inte min favoritsyssla som de flesta nog vet. Ptja, så mycket mer vet jag faktiskt inte idag.

2 kommentarer:

  1. SV. Kanske lite roligare när det inte händer så ofta också :D tack så jättemycket, är så himla nöjd själv :D

    SvaraRadera
  2. SV. Hehe tack tack :D vet inte vart man kan köpa dom för jag fick den med till muggen i ett litet set :) kommer antingen från ullared eller en butik i kopparberg.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!