torsdag 20 oktober 2011

Dagens...

Var en vända på baronen idag, efter att ha skenat runt stan i jakt på de papper FPA vill ha av mig. Tröstshopping kanske man kan kalla det? Tre av sakerna var dessutom på 50% rea!

Ljust turkost linne och ett ljusrosa linne med fåglar. Båda på rea!

Sen fick det bli en dagens med resten av de nya kläderna. Rosa t-shirt med hjärta på (rea) och sen ett vitt baslinne (samma modell som det turkosa) och svarta lite tjockare bomullsleggings. Förstår inte hur jag klarat mig utan dessa, de är ju så oerhört sköna! Alla kläder kommer från GinaTricot! Anledningen till mössan/hårbandet heter riktigt dålig hårdag!

2 kommentarer:

  1. fåååglar...! Hahaha - fint, med andra ord! Gullig t-shirt :D

    SvaraRadera
  2. hanna: Ja, jag tänkte på dig när jag hittade det i affären! ;)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!