torsdag 20 oktober 2011

Projekt - Svinbyxor.

Hade ju egentligen lovat att dessa bilder skulle komma upp här på bloggen i tisdags, men det blev inte så riktigt som ni säkert märkt. Men det heter väl bättre sent än aldrig?!


Uttrycket "svinbyxor" kommer då både från färgen (rosa) och att det är byxor som det inte gör någonting om de svinas ner. Ska trots allt spendera helgen med "mitt" lag bestående av 7 (tror jag?) killar, varav en är Simon och det förklarar väl allt? haha. Jag är supernöjd i alla fall.

(och på frågan varför jag inte har en Karolin-ovve som den lärarstudent jag är, så är svaret "nä, jag passar verkligen inte i orange-gult". Och varför vara som alla andra, när man kan vara sig själv? hihi)

5 kommentarer:

  1. Detta önskade jag att Uppsala skulle ha mer av, tycker det är skoj :)

    SvaraRadera
  2. Simån: vad du är rooolig! ;)

    Madde: Ja, det är ju det. Nu har ju jag som sagt frångått det som de övriga lärarstudenterna här har, och kört mitt eget race ;)

    SvaraRadera
  3. Fina byxor! Synd att de ska smutsas ner juh om det nu blir så :P

    SvaraRadera
  4. anna: Ja, det kan man ju tycka, men det hör till! :p Som tur var så blev jag inte så skitig :p

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!