måndag 17 oktober 2011

Måndag 17.10.2011


Imma på fönstret i morse, fint var det.

Måndag . Självstudier . Städning . Frustration

Med dessa fyra ord kan man nog ganska bra sammanfatta min dag. Frustrationen hänger ihop med studierna, så det är glömt och förlåtet vid det här laget alltså inget värre med det. Sen börjar jag tro att måndagar är dagar då man ska vara lite frustrerad. Grinig kanske skulle kunna läggas till på listan, för det var precis det jag blev när jag lyckades tappa en stekpanna på foten när jag diskade. Klumpig_tjej_88!

Nu ska jag krypa ner under mitt varma täcke, för i morgon är det skola igen. Lär vara mer än lovligt förvirrad i morgon vilken dag det är, men det blir ju så när man inte är i skolan på måndagar. Så jag är tacksam om någon upplyser mig om att det är tisdag! Haha.

Godnatt

2 kommentarer:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!