lördag 15 oktober 2011

Lördagsfunderingar


Lördagen har även den sprungit iväg, precis som de lediga dagarna allt som oftast gör. Har inte fått så jättemycket gjort, men man måste inte alltid vara så produktiv.

Åkte iväg till Jula för att inhandla ett par "svinbyxor" till nästa helg, och sen vidare till Ica Maxi och köpa textilfärg. Sen hem och slänga byxorna i tvättmaskinen så att de i alla fall är tvättade en gång innan färgningen som troligen sker i morgon. Och innan någon frågar, ni kommer att få reda på vad uttrycket svinbyxor innebär, för byxorna kommer få ett helt eget inlägg när de är färdiga!

Efter middagen så började jag laga brownies, och det är dem ni ser på bilden. Riktigt goda, men väldigt mäktiga så de kommer räcka ett tag. Nu ska jag nog se om jag lyckas slita Simon från Xboxen och kanske kika lite på någon film, annars blir det nog snart att krypa ner i sängen! Puss och godnatt på er! ♥

10 kommentarer:

  1. jag bara "... svin ... byxor...?", men jag får väl vänta och se bara ;D

    gott med brownies! :D

    SvaraRadera
  2. hanna: haha, du kommer att få förklaring på det i ett senare skede. kanske i morgon, men senast tisdag.

    Ja, de är riktigt goda, och glasyren smakar en blandning av chokladmousse och kaffe ;D

    SvaraRadera
  3. I can wait :D

    ååååh, nom! Jag som både gillar chokladmousse och kaffe! :D

    SvaraRadera
  4. hanna: ja, jag tänkte faktiskt på dig när jag började med glasyren ;D

    SvaraRadera
  5. Mums! Vad goda de där browniesarna såg ut. Kan tänka mig att komma på fika hos dig en dag ;-)

    SvaraRadera
  6. Åsa: De var riktigt goda faktiskt. Du är så välkommen på fika om du känner för det ;)

    SvaraRadera
  7. ååh vad gott d såg ut ^^ recept?`^^ <3

    SvaraRadera
  8. elin: Receptet har jag tagit härifrån: http://lindablom.se/2010/july/underbara-brownies.html ♥

    SvaraRadera
  9. ååh vad hungrig jag blev! Ser så himla gott ut :D

    SvaraRadera
  10. Linnea: De var så sjukt goda! :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!