måndag 10 oktober 2011

Istället för att plugga?

KOLLA DIN MOBIL
1. Vad har din mobil för färg? Den är vit och silver.
2. När köpte du den? ca 1 månad sen.
3. Vad är det för märke? HTC
4. Vem ringde dig senast? Simon
5. Vad står det i ditt senaste mottagna sms? "Nu kommer jag hem. Puss"
6. Ungefär hur många sms har du i inkorgen? 88 st
7. Vad heter din kontakt nr. 12? Farmor

GÅ IN PÅ DITT RUM/I DIN LÄGENHET
1. Vad är det första du ser? Från ytterdärren så är det delar av soffan och en planch.
2. Hur städat har du, på en skala från 1-10?
3. Har du något på väggarna? Vi har rätt mycket på väggarna.
4. Vad ser du om du tittar ut? En flaggstång, en lekpark och ett "grillhus".
5. Har du bäddat din säng? Nej, det har jag inte.
6. Hur stort är ditt rum/din lägenhet, på en skala från 1-10? 9.

KOLLA I DIN DATOR
1. Vad heter din användare? Anna
2. Vad har du för bakgrundsbild? En spindel.
3. Vilken/vilka är din favoritsida på nätet? Blogger/Facebook.
4. Är du medlem på dayviews? Ja, men jag är inte aktiv.
5. Hur ofta sitter du vid datorn? Mer eller mindre jämt.
6. Är din dator bärbar? Janå, bärbar eller släpbar. Tolkningsfråga.


TITTA PÅ DIN BLOGG
1. Hur många inlägg har du laddat upp? 1340
2. När skapade du din blogg? Februari 2007
3. Hur många följer din blogg enligt bloglovin? 18 stycken
4. Vad heter den person som kommenterar mest på din blogg? Det är nog hanna det.

KOLLA I DIN GARDEROB
1. Vilket plagg använder du mest? Mina baggyjeans.
2. Hur många Jeans har du? 3 riktiga och 2 jeansleggings.
3. Har du mkt kläder? Skulle jag inte påstå.
4. Har du några märkes kläder? Ja, det har jag.
5. Har du något helsvart plagg? Jepp.
6. Hur sen din bikini ut just nu? Den ena är svart, den andra är två nyanser av rosa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!