tisdag 6 september 2011

Så fel det kan bli.


Alltså, det finns saker jag inte kan med riktigt. Låten här ovanför är en av dem.

Låten i sig är jättebra, lite lagom klämkäck sådär som en Disney Pixar film ska vara. Och rösten som sjunger är det heller inte något fel på, bättre röst har jag sällan hört. Det stora felet är kombinationen Joakim Berg och klämkäckheten i låten! Jocke Berg i min värld ska inte sitta och tralla disneylåtar, det är lite för glatt för honom. Men, å andra sidan så kanske det är jag som har placerat honom i ett visst fack efter alla år med Kent?!

Men min fråga är alltså, vad tycker ni? :)

3 kommentarer:

  1. när jag hörde den första gången, tänkte jag ungefär "det här låter ju som Jocke Berg! ... men det kan väl inte vara Jocke Berg? ... men det låter så sjukt likt! Herregud, det kan väl inte vara han?" Jag gillar det inte. Alltså. Nej. Jag säger nej.

    SvaraRadera
  2. hanna: Jag förstår vad du menar! :)

    SvaraRadera
  3. SV. Tack vad du är go :D men precis. Håller med dig <3

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!