söndag 4 september 2011

Road kväll.


Känner mig såhär road ikväll, så jag slänger upp en liten lista som tidsfördriv.

Senaste:
Låt du hörde: Sunrise Avenue – Hollywood Hills
Film du såg: Delar av House Of Wax igår.
Mat du åt: Spaghetti och köttfärssås vid lunchtid.
Kram: En värmande kram från Simon.
Puss: Från Simon.
Känslan: Trött och ledsen.
Resa: Från Stockholm till Kalmar.
Glädje: När jag hittade en KingSize Tupla i resväskan!
Dröm: -
Person du träffade: Simon.
Personen du pratade i telefon med: Simon.
Personen du fick sms av: Jonna.
Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig ätit.
Gången du var utomhus: När vi kom hem vid 2 i fredags natt/lördags morse.
Saken du köpte: Min telefon.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Vilken av mina familjer? Det var väl farsdagsmiddagen vi åt hos Jenny förra året.


Allmänt:
Ska bli skoj: Att få sovmorgon i morgon.
Ska inte bli skoj att: Stiga upp och veta att jag måste plugga.
Sparar till: Ingenting just nu.
Pålägg som gäller: Varierar, just nu leverpastej.
Önskar att jag var bättre på: Att hantera jobbiga situationer.
Dagens dryck: Mjölk.
Vad saknar du: Mina vänner och min familj.
Tre band/artister: The Pretty Reckless, Maroon 5 & Sunrise Ave.
Vad har du gjort idag: Varit bakis! Ehm, eller? Nä, har bara tagit det lugnt.
Brukar du svära mycket: Njaej.
Hur tidigt stiger du upp: Varierar, men nån gång mellan 6 och 9.
På helgerna: Stiger jag också upp mellan 6 och 9.
Vad ska du göra ikväll: Titta på tv, och slöläsa en tidning.
Hur många timmar sover du per natt: Mellan 7 och 10 timmar.
Vem är snyggast i världen: Jag själv, såklart!
Vad är det för veckodag: Lördag, i ca 10 minuter till.
Favoritplagg i garderoben just nu:
Mina Diesel-jeans.
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Förra sommaren är väl sommaren som gick? Det är jämn kamp mellan Maddes och Fredriks bröllop, och Elliotts födsel.


Längd: 165,5 cm
Vikt: Angår bara mig.
Byter gärna garderob med: Mjaaa, Mina flickor kanske!
Byxa eller kjol: Klänning!
Senast utlästa bok: -
Mitt rum kan beskrivas som: Ett fullkomligt kaos (om hela lägenheten)
Mig själv med tre ord (just nu): Trött, kall och fundersam.
Jag tränar: Inte alls.
Jag ville bli när jag var liten: Kennelägare eller Florist.

6 kommentarer:

  1. hahaha, söt bild ;D
    men varför trött och ledsen? :(

    SvaraRadera
  2. hanna: jadu, jag vet inte riktigt. Var mycket funderingar bara.

    SvaraRadera
  3. jonna: Det är du med ♥ ^^

    SvaraRadera
  4. Vi skulle ju ha kennel med sheltisar o nakenhundar?;) eller va de nu va:P bra minne.. not! <3

    SvaraRadera
  5. elin: Du har så rätt så! :) ♥

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!