söndag 18 september 2011

Back on track! ♥


Det har varit tyst och dött här på bloggen ett par dagar, och det har sina naturliga orsaker.

I onsdags så gav större delar av min dator upp. Usb-portarna och minneskortsläsaren slutade fungera, och programmet till min webcam påstod att det inte fanns någon kamera i datorn. Så i fredags så fick det gamla skalet ett helt nytt innehåll, så nu är den på gång igen. Det jobbiga är dock att alla mina sparade fonter och alla mina övriga program är borta, så nu måste de läggas tillbaka ett efter ett i den takt jag kommer på att jag saknar dem. Fördelen med en "tom" dator är ju att man inte behöver installera skiten man insåg att bara låg i gamla datorn och tog plats.

4 kommentarer:

  1. och nu kommer du blogga massor bara för att du kan? :D :D :D

    SvaraRadera
  2. hanna: Jaa, så ofta jag hinner i alla fall ;)

    SvaraRadera
  3. Jaa, men bloggande ^^ tiiihi! <3

    SvaraRadera
  4. elin: Är du uttråkad på nått sätt? ;) ♥

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!