söndag 7 augusti 2011

Kärlek ♥


Bilden är lånad HÄR!

Det har varit en lång och händelserik helg, så jag orkar faktiskt inte skriva så jättemycket. Igår var det i alla fall dags för sommarens stora händelse, alltså bröllopet mellan Madde & Fredrik! Morgonen var stressig med en hel del farande hit och dit, men det blev bra tillslut och jag kunde varva ner. Efter en otroligt fin vigsel, så bar det av till en riktigt lyckad fest. Önskar det underbara brudparet all lycka i livet!

Blev hos Jonna över natten, och lovade därmed att ta Lillskrutten på morgonen, så att den trötta mamman skulle få sova ut lite. Kom i säng vid 3-tiden, och runt 6-tiden så var lillen på gång. Så efter ammning, blöjbyte och lite annat pyssel så placerades lillen med tillhörande nappflaska hos mig i soffan, och mamman kröp tillbaka under täcket. Vid 10-tiden var nappflaskan tom, och vi hade lyckats sova till och ifrån ett bra tag, så då var det dags för blöjbyte igen. Det skippade jag dock, andra klarar det betydligt mycket bättre. Hehe.

På eftermiddagen bar det iväg mot stan och målet var Texas Longhorn. Så gott med mat, men jag har fortfarande lite paltkoma. Så nu blir det nog sängen.

4 kommentarer:

  1. du verkar ju haft en rolig helg i alla fall :)
    jag vill också gå på bröllop!

    SvaraRadera
  2. hanna: Ja, det har varit en riktigt bra helg! :D

    SvaraRadera
  3. Åh jag såg nu att du har lagt till mig på läsvärt <3 :)

    SvaraRadera
  4. Eve: Klart det, det är ju där du hör hemma ju! <3

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!