söndag 31 juli 2011

Juli 2011


Månadens:
Bästa: Min korta, men härliga segelsemester tillsammans med mamma och pappa.
Sämsta: Att jag blev förkyld i slutet av månaden.
Framgång: Får väl säga de dagar där ALLT gick precis så bra som man vill på jobbet.
Låt: Chris Medina - What are words. ♥
SMS: Det från Madde, om möhippan. Härligt att veta att hon var nöjd.
Oförglömliga: Maddes möhippa, helt klart.♥
Humör: Har väl överlag varit bra, men med vissa små dalar.
Bästa kväll: Eftersom jag redan nämnt möhippan får jag väl säga kvällen vi hade tjej-fika.
Känslor: De har svallat fram och tillbaka. Det har varit mycket den här månaden.
Kyss: Ingen alls.
Tårar: Tårar av saknad.
Ord: "Har du plussakort?"
Person/er: Familjen
Vän: Kan inte välja nån, så jag säger alla mina vänner som jag umgåtts med under juli månad.
Minne: Kommer nog alltid att komma ihåg att jag och Simon firat ett halvår som förlovade på olika håll. Trist.
Skratt: Alla skratt som framkallats i goda vänner lag.
Leende: Lillskruttens miner som kan ses som ett leende, helt klart. Gullunge ♥
Godaste: Möhippans middag.
Onödigaste: Alla mygg som funnits ute, och att det åskat och regnat lite mycket.
Ånger: Ingenting.
Vitsord: ♥♥♥♥/5 En helt bra månad.

3 kommentarer:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!