tisdag 24 maj 2011

Ett Foto I Timmen - 24.05.2011

7 kommentarer:

  1. du verkar ha haft en effektiv dag! (... jag vill också ha något att göra! :( )

    SvaraRadera
  2. hanna: Då tycker jag ändå att jag har haft en rätt händelselös dag :p

    SvaraRadera
  3. Tog det faktiskt en timme att steka pyttipanna och ägg?

    SvaraRadera
  4. Jenny: Nej, kanske inte riktigt! Men det såg bäst ut så ;D

    SvaraRadera
  5. nu när du sett mina foton i timmen, känner du fortfarande att du gjort lite idag? ;D

    SvaraRadera
  6. hanna: Nja, kanske inte ;) Fast du hade ändå roligare bilder ;D

    SvaraRadera
  7. Ja visst är den? Kunde inte motstå att köpa :) Hihi!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!