måndag 23 maj 2011

3 av varje.

Tre saker jag inte förstår:
- Varför det finns getingar och myggor?
- Varför lediga dagar går så fort, och skoldagarna långsamt?
- Varför plast torkar långsammare än porslin när man diskat det?

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
- Mitt liv (min kalender alltså)
- Min telefon
- Lite olika tabletter (allergi, förkylning, p-piller)

Tre saker jag gör just nu:
- Tittar på "Unga Mödrar" på kanal5play.
- Lyssnar på sporten på tv.
- Väntar på att det ska komma lite blod i min sovande fot.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Åka till Australien
- Köpa hus
- Få barn

Tre saker jag kan göra:
- Titta i kors med ett öga åt gången.
- Baka världens (enligt Simon) bästa morotscupcakes.
- Spela blåsippan ute i backarna stå på gitarr.

Tre saker jag inte kan:
- Spela piano.
- Springa ett maratonlopp
- Äta nötter.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Spela piano.
- Rita fint.
- Finska.

Tre favoriträtter:
- Pasta Carbonara
- Kycklingwok med kokosmjölk.
- Pasta med skinksås.

2 kommentarer:

  1. och vaaarför finns fästingar?!??!?!!

    SvaraRadera
  2. hanna: Ja, det undrar jag med, men de glömde jag tillfälligt bort igår ;)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!