tisdag 4 januari 2011

Lite bloggpyssel!

Har inte varit speciellt produktiv idag, men jag satte mig just ner och gjorde om min länklista och mitt arkiv här på bloggen. Det blev lite redigare, och någon gång borde jag väl sätta mig ner och kategorisera om mina inlägg. Men det tar emot att sätta kategorier på över 1000 inlägg. Eller, de har ju kategorier nu, men det saknas en hel del.

Jag tycker inte om att ha fler kategorier på samma inlägg, så därför är det svårt för mig att skapa t.ex en skild bildkategori då alla inlägg som egentligen borde hamna någon annanstans skulle hamna där eller tvärtom.

Måste alltså hitta ett system som passar. Har ni läsare några idéer eller så?

2 kommentarer:

  1. haha, ja, jag hade också över 1000 inlägg när jag kategoriserade om, men jag tänkte "gör jag inte det nu kommer jag ha ännu fler att göra samma sak med senare". Det är bara att man ger sig den på det (;

    alltså det borde ju finnas något enkelt sätt att göra med kategorierna så man slipper fler på samma (dock stör det inte mig), men jag kan inte komma på hur! :(

    SvaraRadera
  2. SV. Haha tänkte precis detsamma :)) eller de behöver inte hända mer bra saker kanske, men får gärna inte hända något dåligt :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!