lördag 18 december 2010

Vatten, bara vanligt vatten!

En snabb "status"uppdatering.

Insåg i morse när jag steg upp att det inte finns något vatten i kranen, och gick då in på Kalmar.se, där man möts av DETTA! Minns att jag hörde någonting om det igår, men lyckades glömma det då.

Så nu får vi väl se när vattnet kommer tillbaka, jag behöver det ju! Skulle ju ha duschat, diskat och tvättat golven idag, men det blir ju liiite knepigt utan vatten. Nåja, nu ska jag promenera iväg till affären och handla lite mat!

2 kommentarer:

  1. uschdå, inte roligt! :( Hoppas det kommer tillbaka snart!

    SvaraRadera
  2. hanna: Ja, vi får verkligen hoppas det. Är ju liksom lite jobbigt att inte kunna spola i toaletten, inte kunna tvätta händerna, osv...

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!