tisdag 28 december 2010

Mina julklappar.


- yllesockor - scrubvantar & duschtvål - smulpajer - lökhackare - strumpbyxor - SOLOprenumeration - kalender - digital köksvåg - värmetossor - ebbas julstök - crèpe panna - bodybutter - tröja (ej bild) - badrock - leggings -


- muffinsformar - muffinsbok (som jag tyvärr redan har, så den ska nog bytas) - oriflame universalkräm -


- New Moon - Flickan från ovan - Servetter (någon som ser kopplingen?) -


- Chokladbok - pajbok -

Sen fick jag 20€ av farfar, men den orkade jag inte fotografera! (;

3 kommentarer:

  1. ser ut att vara många finfina saker :D (Mimi och jag tyckte kopplingen var solklar ;D )

    SvaraRadera
  2. hanna: Ja, det är mycket nice saker :D (och ja, kopplingen är solklar!)

    SvaraRadera
  3. Det blir mycket bakande nu :D Och tack för julklappen! Måste baka After Eight-muffins :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!