lördag 30 oktober 2010

Tjej och killsnack #74

Tema:
Hur många…

1. …kuddar sover du med?
Två stycken, dock är de rätt tjocka!

2. …parfymer har du?
Två, Lacoste och Gucci.

3. …skolor har du gått i?
4 stycken borde det väl vara. Övernäs lågstadie, mellanstadie och högstadie. Sen Ålands folkhögskola 1 år. Gymnasiet på Ålands yrkesskola och nu Högskolan i Kalmar/Linneuniversitetet.

4. …begravningar har du varit på, relation?
3 stycken. Farmors, Morfars och Hans.

5. …bröllop har du varit på, relation?
2, Joanna & Mattias och Maria & Johans. Joanna och Maria är båda mina kusiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!