tisdag 26 oktober 2010

Kalmar-weekend.

Syskonen Nylund intog Kalmar några dagar den 16 - 18 oktober. Och här kommer lite sena bilder, men jag orkar inte sitta och vänta på att få låna Jonnas bilder nu, utan det kommer kanske några stycken sen när hon behagat lägga upp dem (; eheheh.

LÖRDAG

En alltför tidig lördagmorgon. Men solen sken och jag hade inte ro att sova längre än till halv 7 så!


En lätt trött Anna, men väldigt förväntansfull!


Närbild på plastblommorna.


Lagade lite morotsmuffins.


Diskade lite.


Sen kom äntligen Jonna och Jens och vi drog vidare in till stan nästan direkt.


Lilla söta bebisblå hyrbilen.


Tittade på naturen med Jonna medans Jens var och hämtade sina vänner! Sen åkte jag och Jonna in till stan och shoppade loss (läs: Jonna shoppade loss. haha)


Tacomys med Jonna!

SÖNDAG

En lätt sliten Jens efter dagens shopping i Hansacity/ IKEA.


Min tvättkorg fick bilbälte!


Nyfärgad Jonna ^^ Notera en viss likhet vid syskonens miner? ;)


Och så jag själv förstås.

Fler bilder blev det inte med min kamera. (DUMMA MIG)

1 kommentar:

  1. roligt med bilder :D (jag tar heller inte mycket bilder med min kamera, vet inte riktigt varför)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!