måndag 18 oktober 2010

Tjej och killsnack #73

Tema:
Familjeband

1. Hur viktig är familjen för dig?
Familjen är jätteviktig för mig. Min familj är mitt allt, och utan dem så skulle ju inte jag fungera som jag ska heller.

2. Vad har du för visioner om hur en familj ska se ut?
Nej, det har jag inte. Däremot så är ju min "idealfamilj" bestående av mamma, pappa och två barn, för att det är så min familj ser ut. Men det finns ju många olika sorters familjer, och jag ser ju inte att någon är mer rätt än den andra.

3. Hur stor är din familj?
Min "riktiga" familj är väl mamma, pappa, storasyster och jag. Däremot så räknar ju jag både min sambo Simon och några av mina bästa vänner till min familj.

4. Vad är det bästa med att ha familj?
Det finns alltid någon att prata med, och någon som man kan vända sig till om man har problem på ett eller annat sätt.

5. Vad är det sämsta med att ha familj?
Finns det ens något negativt med att ha en familj? För mig känns det inte så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!