måndag 18 oktober 2010

Blandade funderingar.

Insåg att jag kommer bli fullständigt fel på dagar nu när jag har varit hemma med feber idag, för jag känner redan nu att mitt huvud tycker att det ska vara måndag i morgon istället för idag som det verkligen är. Men det kommer ju onekligen bli en kort vecka, men jag skulle hellre varit på VFU idag istället för att ligga hemma och sova en hel dag.

Tömde minneskortet i kameran tidigare idag, och hittade lite blandade bilder från olika tillfällen. Hade tänkt lägga upp ett inlägg om helgens besök, men jag tror att jag ska höra om jag får låna lite av Jonnas bilder då också då hon tog mycket flera än vad jag gjorde. Så det inlägget får vänta ett par dagar i alla fall.

Istället bjuder jag på några gamla bilder, från hur trevliga middagar jag och Simon lyckas få ihop ibland. Ofta är ju antingen han eller jag ute på andra aktiviteter runt middagstid, så det händer tyvärr inte så ofta att vi sätter oss ner i köket och äter tillsammans. Oftast äter jag först, och sen äter Simon när han kommer hem. Men ibland lyckas vi!


Simon ser misstänksamt på osten eller nått. Och jag vet att kombinationen av sallad till soppa kanske inte är så speciellt vanlig. Men jag åt salladen som förrätt, och sen soppa som varmrätt.


Den underbara laxsoppan med kokosmjölk och grönsaker! Yummie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!