söndag 26 september 2010

Tjej och killsnack #70

Efter ett låångt uppehåll så tänkte jag börja med tjej&killsnack igen.

Tema:
Badrummet

1. Har du dusch och/eller badkar?
Just nu har jag badkar, och jag älskar det. Är uppvuxen med badkar, så jag är så van med att ha det. När jag flyttade ihop med Simon, så hade vi inte badkar i den lägenheten och då gick jag hem till mamma och pappa och badade då och då!

2. Nämn tre saker du har i badrumsskåpet/liknande förvaring?
Nagellacksborttagning, hårspray och smink.

3. Favorit- A: schampo, B: balsam, C: duschcreme/tvål, D: tandkräm, E: handtvål?
A: Just nu så gillar jag Loreal Absolut Repair, eller Barnängen Aloe Vera Yoghurt.
B: Försöker låta bli att använda balsam, men Barnängen Aloe Vera Yoghurt.
C: Dermosils bodyscrub med hallon.
D: Pöh, tycker alla är likadana. Men helst någon som heter Sensitive.
E: Ingen aning.

4. Är du noga med färgen på handukarna/vilken färg har du?
Nej, egentligen inte. Men oftast när vi får nya handdukar så får jag röda och Simon antingen blå eller svarta. Så oftast blir det så att jag har röda handdukar. Men man ser ju lätt skillnad på vems som är vems.

5. Beskriv ditt drömbadrum.
Stort, ljust och mycket vitt så att man kan bryta av med färgglada detaljer.

2 kommentarer:

  1. Varför använder du inte balsam?

    /Jenny

    SvaraRadera
  2. Jenny: Det känns onödigt att göra det bara.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!