tisdag 28 september 2010

Baka, baka liten kaka!

I lördags hade jag inte mycket vettigare för mig än att göra en av de saker jag gillar allra mest, dvs baka!


Började dagen med att baka frukostsemlor, och de blev riktigt goda faktiskt.


Vid 4-tiden när jag skulle börja baka det andra så var Simon snäll och blandade en "drink" åt mig. Såg oerhört fint ut med hallonen som isbitar.


30 stycken färdiga morotscupcakes i väntan på glasyren.


Ingredienserna till havreflarnen.


De färdiga havreflarnen. De blev tyvärr lite mörka.


Pimpade "drinken" med en citronskiva.


Färdiga muffins! Känns verkligen som om lördagen gick i nyttighetens tecken!

2 kommentarer:

  1. du kunde lätt få komma hem till mig och baka lite cupcakes! Komsikomsi ;D

    SvaraRadera
  2. hanna: Jag tycker du lyckades bra själv med cupcake-sen (?) ju ;)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!