onsdag 18 augusti 2010

Tidsfördriv i regnet.

Det regnar och jag är uttråkad, så då svara jag på en sån här onödig lista istället!

3 saker som är onödiga...
1. Dessa otaliga listor (men de är bra tidsfördriv).
2. Fästingar.
3. Myggor.

3 saker jag inte tror på...
1. Kärlek vid första ögonkastet.
2. Tomten.
3. Gud.

3 saker jag brukar säga att jag är trots att jag inte är det...
1. Pratglad, fast jag egentligen hellre sitter tyst och lyssnar.
2. Oredig, fast det egentligen bor en pedant inom mig.
3. Kort, fast jag egentligen är "normallång".

3 saker som jag avskyr att lyssna på...
1. Jazz.
2. Dansband.
3. Riktig dödsmetal.

3 saker jag fick i brevlådan i dag...
1. Pappa fick sonera-räkning.
2. Nya Åland.
3. -

3 saker jag väntar på...
1. Att mamma ska komma hem.
2. Att det ska bli solsken.
3. Att få träffa Älsklingen igen.

3 saker jag undrar över...
1. Varför det är så fruktansvärt långt till Kalmar.
2. Om byggarbetarna på andra sidan gatan fortfarande är torra om fötterna.
3. Vad det blir för middag idag.

3 saker som händer när jag är på väg att bli sjuk...
1. Jag blir grinig.
2. Jag får huvudvärk.
3. Jag blir trött.

3 godaste ostarna...
1. Ålands specialost.
2. ÅCA Edamost.
3. Kavli skinkost på tub.

3 maträtter jag inte äter...
1. Blodpudding.
2. Rotmos.
3. Dillkött.

3 bra filmer...
1. Braveheart.
2. Avatar.
3. Hittills alla twilightfilmer.

3 saker jag ALLTID har i handväskan
1. Plånbok.
2. Regnrock.
3. Nyckar.

3 godaste drinkarna
1. P2
2. P2 cranberry
3. -

3 bästa dofterna (för min egen del)
1. Gucci - Envy Me
2. Lacoste - touch of pink
3. Avril Lavigne - Black Star

3 godaste godissorterna
1. Dumle
2. Marabou mintkrokant
3. Pirkkas Karuselli-påse.

3 favoritdjur
1. Hund
2. Kanin
3. Katt

3 svordomar jag ibland använder
1. Satan
2. dock svär jag så sällan, så en av mina arbetskamrater satte kaffet i halsen i somras när jag gjorde det.
3. -

3 TV-program jag vill vara med i...
1. Fångarna på fortet, fast jag skulle nog bara bryta benen.
2. Lets dance
3. Vem vet mest.

1 kommentar:

  1. SV. Tack sötis :)

    Ohh vad höstig och mysig din sida blivit :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!