måndag 16 augusti 2010

Lite bilder från helgen.

L Ö R D A G

Åkte ut till stugan vid 9 tiden, för att äta frukost med mammi och pappi. Det åskade lite smått när jag kom ut, men sen övergick dagen till tropisk hetta så vi blev tvungna att åka ut med båten, och skippa alla projekt som egentligen skulle ha gjorts under dagen.

Vi packade med oss fika och åkte ut på en heldagstur med båten. Underbart. Dock brände jag mig som vanligt i ansiktet, så nu är jag Rudolf med röda mulen igen! Haha.


S Ö N D A G

Efter en lagom lång sovmorgon steg familjen upp och åt frukost på altanen, och efter en stund så fick vi sällskap av Lille Skutt som ofta rör sig på gården. Han är knappt rädd för människor, och skulle man vilja så skulle man nog nästan kunna klappa honom när man pratar med honom.

Plockade hallon med storasyster också.


Och fotograferade mammas blommor på altanen.


Fotade även en humla som vägrade flyga. Den sprang hellre rakt över min kalender på väg mot blommorna på bordet.

1 kommentar:

  1. sv: ååh tack så mycket! det värmer så mycket med fina kommentarer :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!