onsdag 5 maj 2010

Valborg i Uppsala 2010

Istället för att åka med resten av gänget ner till Kalmar igen, så gick jag och satte mig på Cityterminalen och väntade på att Simon skulle komma till Stockholm, så att vi kunde åka vidare till Uppsala. Kändes rätt spännande då jag inte visste hur många som visste om att vi skulle komma dit.


Simon öppnade första ölen på tåget.


Och jag var ju självklart också med på tåget.


Dessa två armband var det enda jag shoppade åt mig själv i Stockholm. Riktigt snyggt med två smala läderarmband tycker jag.


Åt Simon köpte jag detta breda läderarmband, då hans förra inte längre passar runt hans handled.


Så var vi i Uppsala då. Träffade våra kära vänner i en väldigt fullsatt Ekonomikumparken. Tror aldrig jag sett så mycket folk på ett och samma ställe förut.


Åkte hem till Madde och Fredrik och åt lite Pizza.


Fisk-Jonna och en hungrig Janne.


Johan och Emil som håller på somnar.


Fredrik och Anna


Dance (lägg märke till mördarkissen)


No comments.


På lördagen var vi på bushumör.


Slänga vattenballonger på killarna i bastun.


Jonna står och väntar.

Det var mina valborgsbilder det.

1 kommentar:

  1. SV. Jag lär testa en annan färg och se om de är någon skillnad på det :) men det borde de ju inte vara tycker man :P

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!