söndag 18 april 2010

Tjej & killsnack #53

Tema: Födelsedag

1. Vad fyller du nästa gång?
11 april nästa år fyller jag 23. Börjar på nått sätt känna mig gammal nu.

2. Hur firade du din senaste födelsedag?
Jag firade med en shoppingrunda på stan med min Älskling, och sen åt vi middag på Krögers. Var en väldigt lugn dag alltså.

3. Vad önskar du dig till din nästa födelsedag?
Jag vet inte. Fick ju det jag ville ha förra söndagen så, just nu är det rätt tomt på önskningar.

4. Har du något speciellt födelsedagsminne, vad?
Nej, inte som jag kan komma på nu.

5. Är du bra på att komma ihåg andras födelsedagar?
Mjaa, helt okej. Klart jag missar födelsedagar ibland, men överlag minns jag de oftast. I alla fall mina närmastes födelsedagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!