lördag 24 april 2010

Min matblogg?


Idag när jag kikade igenom bilderna i min kamera, så insåg jag att det enda jag fotograferar numera är sånt som jag bakar. Så både min fotolust och min blogglust är som bortblåst. Jättetråkigt, men vad gör man. Det som syns på bilderna är i alla fall det jag bakat den hör veckan. Hallonmuffins och Källarfranskor.

Brödet gräddade jag faktiskt i morse kl halv 7, då de hade fått jäsa i kylskåpet över natten. Det är sånt jag kallar lyx. Nygräddat bröd till frukost. Dock känner jag varken doft eller smak på grund av förkylningen, men de smakade säkert gott (; haha.

Nej, nu blir det en vilopaus på soffan för att bli av med febern någon gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!