fredag 12 mars 2010

I min väska...

För ett tag sen så visade Sara vad hon har i sin handväska, och hon utmanade alla som kände för det. Just då kände jag inte att jag hade nått att visa, då jag inte hade väska utan hade allt jag behövde i fickorna på vinterjackan. Nu när jag övergått till min vårjacka så har jag väska med mig alla dagar istället. Så här ser ni vad jag släpar runt på alla dagar.


1. Nycklarna, annars skulle jag ju inte komma in i lägenheten.
2. Två stycken kollegieblock, det ena är nästan fullt.
3. Mp3-spelare
4. Handkräm
5. En gammal tenta
6. Reflex.
7. Vattenflaska
8. Plånbok
9. Kalender (S kallar den för "mitt liv")
10. Ritpapper
11. 2 stycken Dove-duschtvål.
12. Pennor i mängder.

Sen om man skulle ta och utmana någon då?
Eller nä, vi struntar i det. Den som orkar göra det får göra det.

1 kommentar:

  1. SV. Försökte med en himla massa inställningar men de blev bara kajko :P haha no fun.
    Tack sötis :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!