onsdag 10 mars 2010

Dagens 10.03.2010

DAGENS KLÄDER: Mjukisar, t-shirt och underkläder.
DAGENS FRISYR: Nytvättat och utsläppt.
DAGENS SMINK: Inget alls.
DAGENS VILL HA: Vår och värme.
DAGENS KÖP: Har inte ens varit utanför ytterdörren idag.
DAGENS PLANER: Var att plugga, och det har jag gjort.
DAGENS BÄSTA: Solskenet.
DAGENS SÄMSTA: Att jag var tvungen att plugga.
DAGENS ROLIGASTE: Simons busryck i morse.
DAGENS TRÅKIGASTE: Pluggandet.
DAGENS MISSLYCKANDE: -
DAGENS HUMÖR: Trött men glad.
DAGENS SJUKA: -
DAGENS LÄNGTAN: VÅREN!
DAGENS FUNDERING: Vad ska jag äta till middag?
DAGENS BEROENDE: Saft.
DAGENS SAKNAD: Familjen.
DAGENS LÅT: Har ingen aning om vad den heter.
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: Halv åtta hos mig.
DAGENS MÅSTEN: Plugga.
DAGENS MOTION: -
DAGENS VÄDER: SOOL :D
DAGENS BLOGG: Det finns så många.

2 kommentarer:

  1. Jag vill bara tacka dig så hemskt mycket för iaktagelsen. Personerna i fråga är så anmälda de kan bli. Jag känner mig otroligt kränkt och överkörd så det finns inte. Jag trodde inte människor kunde vara såhär onda.

    Återigen, tack för iaktagelsen. Jag uppskattar det så mycket du bara kan förstå!!!!

    SvaraRadera
  2. Hey tjejen! hur är det med dig?

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!